Frequently Asked Questions

Frequently asked questions
De Kwalitaria Medewerkers Academie is een programma speciaal ontwikkeld voor de medewerkers van Kwalitaria. De Kwalitaria Medewerkers Academie leert jou als medewerker alles over Kwalitaria, gastvrijheid, onze producten, verkooptechnieken en teamwork. Binnen de Kwalitaria Medewerkers Academie kun je 5-minutentrainingen maken, waarmee je ook nog een punten scoort zodat jij samen met jouw team kans maakt op gave prijzen! Ook is de Kwalitaria Medewerkers Academie een communicatieplatform waar je contact kunt houden met je collega’s, berichten ontvangt vanuit je manager en het hoofdkantoor (FFC) om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen binnen Kwalitaria en jouw vestiging. Verder kun je alles wat je wilt weten over Kwalitaria nog eens goed nalezen in de Kwalitaria Wikipedia, want hier vind je alle informatie die je nodig hebt om jouw werk goed te doen. Ook kun je via ‘berichten’ in contact blijven met je collega’s.
Wanneer je voor een andere Kwalitaria vestiging gaat werken wil je natuurlijk niet dat al jouw hard verdiende punten verloren gaan. Dit hoeft ook niet! Laat je manager een berichtje sturen naar de Helpdesk en wij zorgen ervoor dat je inclusief punten wordt overgezet naar de andere vestiging.
Wanneer je bent ingelogd op de Kwalitaria Medewerkers Academie zie je bovenaan een navigatiebalk. Hierin staat ook het knopje "Profiel". Wanneer je hierop klikt zie je twee rode knoppen staan; één hiervan is "Aanpassen". Hier kun je je profielfoto, je wachtwoord en/of e-mailadres aanpassen.
Wanneer je bent ingelogd op de Kwalitaria Medewerkers Academie zie je bovenaan een navigatiebalk. Hierin staat ook het knopje "Profiel". Wanneer je hierop klikt zie je twee rode knoppen staan; één hiervan is "Uitloggen". Klik hierop en je bent uitgelogd.
Wanneer je klikt op "5-minutentrainingen" krijg je een overzicht van alle trainingen die voor jou van toepassing zijn. Hier zie je ook meteen welke 5-minutentrainingen je al hebt gemaakt en welke je nog moet maken. Wanneer je klikt op "5-minutentraining maken" ga je van start. Een 5-minutentraining kun je zo vaak doen als je wilt. Vervolgens maak je de quizvragen. Na afloopt zie je direct welke vragen je goed of fout had en waarom. Let op! De eerste score van de 5-minutentraining telt!
Per 5-minutentraining kun je maximaal 50 punten verdienen. Het kan voorkomen dat sommige 5-minutentrainingen meer quizvragen hebben dan andere. Ook dan geldt dat er maximaal 50 punten te verdienen zijn.
Foutjes maakt iedereen weleens, ook wij helaas. Maar zie jij een fout? Dan horen wij graag van jou waar de fout zit, want dan kunnen we dit heel snel aanpassen. Wij zorgen er dan ook voor dat jij de hoeveelheid punten krijgt die je verdient! Het moet natuurlijk wel eerlijk blijven.
Wij willen voor jou de werkdruk natuurlijk niet te groot maken. Daarom is er 1 5-minutentraining per maand. Per 5-minutentraining ben je maximaal 5 minuten bezig.
Wanneer je klikt op "Winnen" kom je direct bij de teamranking terecht. Wanneer je naar beneden scrolt kun je klikken op “Bekijk persoonlijke ranking”. Hier zie je hoe jij presteert ten opzichte van de andere medewerkers van alle Kwalitaria's.
Er zijn in totaal 3 poules, ingedeeld op de regio's Noord, West en Oost.
Teamscores: In deze score worden de gemiddelde scores van de 5-minutentrainingen van jouw team bij elkaar opgeteld. Daarnaast zijn er ook extra bonuspunten te verdienen. Individuele scores: De scores van alle 5-minutentrainingen worden bij elkaar opgeteld.
Je kunt ook bonuspunten verdienen. Wanneer deze verdiend kunnen worden, kondigen we dit altijd van te voren aan. Ook laten we je dan weten hoe je deze verdient.
In deze ranking zie je terug hoe jij scoort ten opzichte van de rest van de Kwalitaria's. In het rood zie je waar jij staat in de ranking en daarboven zie je de nummer 1 t/m 5. Daar wil jij toch ook bij horen? Ook op basis van deze ranking worden coole prijzen uitgedeeld!
Ieder kwartaal is een nieuwe winperiode wat betekent dat na die periode alle scores weer op 0 worden gezet, dus een nieuwe ronde nieuwe kansen! Alleen de totaalscore zal door blijven lopen, zodat we aan het einde van het jaar zien wie de jaarwinnaar is. De volgende winperiodes zijn vastgesteld: - Winperiode 1 is van 01/01/2018 tot en met 31/03/2018 - Winperiode 2 is van 01/04/2018 tot en met 30/06/2018 - Winperiode 3 is van 01/07/2018 tot en met 30/09/2018 - Winperiode 4 is van 01/10/2018 tot en met 31/12/2018
Elk kwartaal wordt de nummer 1 van elke regio/poule uitgeroepen tot winnend team van het kwartaal! Als je dit wordt met je team, ontvangen jullie een leuke prijs. Benieuwd? Kijk dan bij "Prijzen" in de Kwalitaria Medewerkers Academie.
Elk kwartaal wordt de nummer 1 van elke regio/poule uitgeroepen tot winnaar van het kwartaal! Als je dit wordt, ontvang je een leuke prijs. Benieuwd? Kijk dan bij "Prijzen" in de Kwalitaria Medewerkers Academie.
Je kunt je registreren door op de knop 'registreren' te klikken. Hier kun je een account aanmaken, waarmee je daarna kunt inloggen op de Kwalitaria Academie.
Heb je je al geregistreerd? Klik dan op "Inloggen" onder de knop "Registreren". Wanneer je hier je e-mailadres invult (waarmee je je geregistreerd hebt) en je wachtwoord, kun je inloggen op de Kwalitaria Academie.
Je kunt je wachtwoord aanpassen via de knop "Wachtwoord vergeten?". Deze kun je vinden wanneer je klikt op "Inloggen". Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de helpdesk via helpdesk@fanfactory.nl of 0318-493189.
Wanneer jouw vestiging niet in de lijst staat, neem dan contact op met de helpdesk via helpdesk@fanfactory.nl of 0318-493189. Zij nemen dan contact op met Kwalitaria.
Wanneer je buiten deze FAQ nog een vraag hebt kun je onderaan de website/app in de grijze balk klikken op ‘Helpdesk’. Stuur ons een berichtje en wij zullen altijd binnen 24 uur reageren zodat jij weer aan de slag kunt. Je kunt ook een mail sturen naar helpdesk@fanfactory.nl
Wanneer je klikt op "Berichten" zie je zowel je meldingen als chatberichten staan. Staat er een rood bolletje bij berichten? Dan betekend dit dat je een nieuw ongelezen bericht hebt ontvangen.
Meldingen zijn berichten die gestuurd worden vanuit Kwalitaria en vanuit je manager. Hier kun je zelf niet op reageren.
Via chatberichten kun je communiceren met al je collega’s uit jouw Kwalitaria. Verder word je altijd toegevoegd aan een grote chatgroep van alle Kwalitaria medewerkers. Let op! In alle chatgroepen zitten ook je managers en topmanagers, dus gebruik dit medium professioneel.
Als medewerker kun je zelf geen chatgroepen aanmaken, dit kan alleen je manager of het hoofdkantoor.
Je kunt een tekstberichten en video’s delen. Vanaf januari 2018 zal het ook mogelijk zijn om foto’s en pdf bestanden te delen in de chat.
Een video kun je delen met je collega’s via de chat omgeving. Klik op de paperclip en kies of je een link vanuit Vimeo of Youtube toe wil voegen. Voeg de gewenste link toe en druk op verzenden.
Dit komt waarschijnlijk door dat je dit hebt uitgeschakeld. Verander dit in de instellingen van je telefoon en lukt dit niet? Neem dan contact op met de Helpdesk.